آرزوها
آرزوها



با نهایت احترام ، پیشکش به یگانه بــــانوی زندگیــــــــم

پروانه ی عزیزم

 

...

 

روزم را به امید اینکه یک روز دیگر را با تو خواهم بود آغاز می کنم

آن زمان که چشم هایم به روی یک صبح زیبا و دل انگیز گشوده خواهد شد

گوئی قرار است تمام زیبائی های دنیـــــــــــــــــــــا را به من هدیه دهند

لبخندی شیرین ، تمام وجودم را لبریز می کند ؛ تمام طول روز را به تو و با تو بودن فکر می کنم

شنیدن طنین صدای دلنشینت تو را به من نزدیک تر خواهد کرد

رُخ ِ ماهت در پشت پلکهایم نقش می بندد و نظاره گر خنده هایت می شوم

و باز هم تو را مثل هر روز ؛ از خدایمان آرزو میکنم

روی نیمکتی که نشسته ام ، پروانه ای پَر خواهد کشید و مرا مجذوب پروازش می کند

می خواهم در گوش تمام پروانگان نجوا کنم و به آنها بگویم تا سلام مرا به تو شاه پری زیبایم برسانند

« می خــــواهــــم تــــو همــــــراز پروانگــــی هــــایم باشــــی »

دوست دارم عشقم را صادقانه نثارت کنم ؛ فقط اینگونه آرام می شوم که تو عشقم را میان دستانت بگیری

پاسخم را بدهی و به سان پروانه ای به دورم پرواز کنی

ناگهان در همین حال و هوا روز به پایان می رسد و تاریکی و شب مرا در بر خواهد گرفت

تو تمام می شوی ؟؟؟ نه ، هرگــــــــــــــــــــــز !!!

تو خواهی بود ، تو تمام شب را کنارم خواهی ماند تا آسوده بخوابم و رؤیای تو را ببینم

چشم هایت را لحظه ای ببند !!! تصور کن که چقــــــــدر حضورت برایم آرامش بخش خواهد بود

باز روز دیگری آغاز خواهد شد و تکرار همین رؤیا ...

روزهــــــــا ، مــــــــاه ها و ســــــــال ها خواهند گـــــذشت ...

می خواهم در این گذر زمان به راستی با تو زندگی کنم و کنار یکدیگر از عشق بگوئیم

از عشــــق ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در سه شنبه 14 اسفند 1387برچسب:, ساعت 22:32 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar